Σύνδεση || Εγγραφή
Αγαπητέ επισκέπτη. Σαν επισκέπτης δεν έχετε πλήρη πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες, και το περιεχόμενο του XStream. Οι ιστορίες που βλέπετε είναι αυτές που είχαν δημοσιευθεί πριν από μέρες.

Για να αποκτήσετε πλήρη πρόσβαση θα πρέπει πρώτα να εγγραφείτε στην online κοινότητα μας και έπειτα να ενεργοποιήσετε την πλήρη πρόσβαση που σας δίνει πλήρη δικαιώματα χρήσης των υπηρεσιών του XStream όπως... Το να βλέπετε όλες τις δημοσιευμένες ιστορίες, Nα σχολιάζετε, να επικοινωνείτε μέσω chat, Nα κάνετε video calls, Nα ανταλλάσετε φωτογραφίες και video, κλπ.

Το XStream δεν είναι απλά ένας χώρος που διαβάζετε ιστορίες. Είναι μια ενεργή κοινότητα ενηλίκων που για όσους τη δοκιμάζουν γίνεται τρόπος ζωής!

Αποποίηση ευθυνών: Όλα τα κείμενα της κατηγορίας, είναι έργα μυθοπλασίας!

Το περιεχόμενο και οι πληροφορίες που περιλαμβάνονται στο XStream.gr, συμπεριλαμβανομένων και των διαφημίσεων, με οποιονδήποτε τρόπο και εάν αυτές εμφανίζονται, δε θα πρέπει σε καμιά περίπτωση να θεωρούνται ως έγκυρες πληροφορίες, συμβουλές ή ως παραίνεση για συγκεκριμένη ενέργεια.

Περαιτέρω, ο χρήστης κατανοεί και αποδέχεται ότι, επισκεπτόμενος τις σελίδες περιεχομένου και χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες του XStream.gr, είναι πιθανό να εκτεθεί σε περιεχόμενο, το οποίο, για κάποια μερίδα ανθρώπων, μπορεί θα θεωρείται ως άσεμνο, απρεπές, ενοχλητικό, προσβλητικό κλπ. Σε καμία περίπτωση δε μπορεί να θεωρηθεί υπεύθυνο το XStream.gr για οποιαδήποτε βλάβη ή ζημία που τυχόν υποστούν οι χρήστες του, λόγω της έκθεσής τους σε περιεχόμενο τέτοιου είδους, καθώς μια τέτοια έκθεση γίνεται με τη ρητή προς τούτο εκπεφρασμένη βούλησή τους.

Οι χρήστες επισκέπτονται τις σελίδες περιεχομένου και υπηρεσιών με αποκλειστικά δική τους πρωτοβουλία και ευθύνη. Το XStream σε καμία περίπτωση δε μπορεί να θεωρηθεί ότι αποδέχεται ή ενστερνίζεται καθ' οιονδήποτε τρόπο τις εκφραζόμενες στις δημοσιευόμενες ιστορίες προσωπικές ιδέες ή αντιλήψεις των χρηστών που τις αποστέλλουν ή άλλων προσώπων.

Όλα τα κείμενα της κατηγορίας είναι έργα μυθοπλασίας, ανεξάρτητα από το αν ο κάθε συγγραφέας ισχυρίζεται το αντίθετο για να δώσει μεγαλύτερη έμφαση στα όσα γράφει. Ονόματα, χαρακτήρες, επιχειρήσεις, τόποι, γεγονότα και περιστατικά, είτε είναι προϊόντα της φαντασίας του συγγραφέα ή τα χρησιμοποιεί για να αποδώσει τα όσα φαντάστηκε. Οποιαδήποτε ομοιότητα με πραγματικά πρόσωπα ή πραγματικά γεγονότα, είναι καθαρά συμπτωματική. ΜΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΤΕ ΝΑ ΜΙΜΗΘΕΙΤΕ στην πραγματική ζωή όσα διαβάζετε!

Αύγουστος στην Αθήνα και προετοιμαζόμαστε με την κοπέλα μου να πάμε διακοπές σε ένα νησί της Ελλάδας. Η καύλα μας είναι στα ύψη καθώς λόγω δουλείας έχουμε μερικές μέρες να κάνουμε σεξ. Φτάνουμε λοιπόν στο νησί, πάμε στο ξενοδοχείο, αφήνουμε τα πράγματα και φοράμε τα μαγιό μας. Βλέπω η κοπέλα μου είχε πάρει καινούργιο μαγιό, κόκκινο χρώμα και μόλις γυρνάει να δω το από πίσω μου ανάβουν τα λαμπάκια, το μαγιό ήταν σχεδόν Στρινγκ. Πάω να τη χαϊδέψω και δε με αφήνει, αργότερα μου λέει. Φόρεσε και ένα διάφανο παρεό στο οποίο διαγραφόταν το μαγιό και φύγαμε.

Βγαίνοντας από το ξενοδοχείο όλοι οι άντρες κρυφοκοιτούσαν την κωλάρα της κοπέλας μου. Φτάνουμε παραλία, είχε μέτριο κόσμο, δύο ζευγάρια παραδίπλα και μερικές οικογένειες. Αράζουμε ξαπλώστρα και της αλείφω λάδι στο σώμα της αργά για να την καυλώσω. Αφού καθόμαστε λίγο μπαίνω στην θάλασσα και η κοπέλα μου κάθεται για να πάρει χρώμα. Είναι ανάσκελα με τα πόδια ανοιχτά και το κάτω μαγιό αναδεικνύει τα κωλομάγουλα της. Μετά από λίγο κολύμπι βλέπω στη δίπλα ομπρέλα είχαν έρθει μια παρέα αντρών και κοιτούσαν επίμονα. Ο ένας της έπιασε κουβέντα αλλά δεν κατάλαβα τι λέγανε με εκείνη να χαμογελάει, να γυρνά μπρούμυτα και να προσφέρει θέα στην κωλάρα της. Το μαγιό είχε μαζέψει προς τα μέσα και δεν το έφτιαξε καν.

Όταν βγήκα την ρώτησα τι λέγανε όσο εγώ ήμουν μέσα. Της είπε ότι έχει φοβερό κορμί και αν μπορεί να της βάλει λάδι με εκείνη να του λέει θα το σκεφτεί και γύρισε μπρούμυτα επίτηδες να φαίνεται η κωλάρα της. Όλη την υπόλοιπη ημέρα όλο έσκυβε προκλητικά προς αυτούς για να τους καυλώνει. Το απόγευμα ήρθε και πήγαμε προς το ξενοδοχείο πάλι να κάνουμε μπάνιο και να δούμε τι θα κάνουμε το βράδυ. Μόλις φτάσαμε στο δωμάτιο πέσαμε με μανία στο κρεβάτι και άρχισα να τη γαμάω. Εκείνη φωνάζει δυνατά και ακούγεται παντού. Όταν τελειώσαμε κάναμε μπάνιο και βγήκαμε στο μπαλκόνι. Η κοπέλα μου φόρεσε μία αμάνικη μπλούζα δικιά μου χωρίς σουτιέν και εσώρουχα με τα κωλομάγουλα της να φαίνονται ελάχιστα. Καθώς βγήκαμε έξω, ήταν ήδη στο γειτονικό μπαλκόνι ένας άντρας γύρο στα 50 που κάπνιζε. Η κοπέλα μου κρέμασε τα μαγιό και τα εσώρουχα και εκείνος να έχει καρφώσει το βλέμμα του σ' αυτή.

Σε μια στιγμή κάνει ότι της έπεσε ένα ρούχο και σκύβει επιδεικτικά με τον τύπο να έχει θέα στο μουνί και την κωλάρα της κοπέλας μου. Μπήκαμε μέσα και μου λέει η κοπέλα μου ότι έχει τρελαθεί να τους καυλώνει όλους και αρχίζει να μου παίρνει μια πίπα μέχρι να τελειώσω. Αργότερα ξανά βγήκαμε στο μπαλκόνι να κάνουμε ένα τσιγάρο και να συζητάμε για το που θα βγούμε το βράδυ. Εκεί κάπου πετάγεται ο κύριος δίπλα και μας λέει ότι είναι ντόπιος και εάν θέλουμε ξενάγηση. Είναι αδερφός του ιδιοκτήτη του ξενοδοχείου και ο ίδιος έχει το ένα και μοναδικό strip club του νησιού. Αφού πιάσαμε κουβέντα και μας είπε πού να φάμε και που να διασκεδάσουμε, μας είπε στο τέλος ότι είμαστε ευπρόσδεκτοι στο Strip Club να πιούμε ένα ποτό. Ύστερα πήγαμε στο δωμάτιο και μου λέει η δικιά μου ότι θα ήθελε να πάει να δει πως είναι και εφόσον δε μας ξέρει κανείς στο νησί δε θα μας αναγνωρίσουν. Εγώ είχα καυλώσει απίστευτα όπως κι εκείνη. Πάντα ήθελα να την πάω σε Strip Club. Ντυθήκαμε και βγήκαμε για ποτό, η κοπέλα μου φόρεσε μία μαύρη μίνι φούστα, από μέσα ένα μωβ στρινγκάκι και από πάνω ένα στράπλες χωρίς σουτιέν. Πήγαμε σε ένα από τα μπαρ που μας είπε ο γείτονας, καθίσαμε στο μπαρ και το σταντ ήταν ψηλό με αποτέλεσμα να ανέβει η φούστα ψηλά και να φαίνονται τα μπούτια της κοπέλας μου μέχρι πριν τον κώλο. Είχε τραβήξει όλα τα ανδρικά βλέμματα. Μετά από δύο ποτάκια ήρθε στην κουβέντα τι θα κάνουμε μετά καθώς είχαμε αρχίσει να βαριόμαστε. Αποφασίσαμε μετά το τρίτο ποτό να πάμε στο Strip Club να πιούμε και εκεί ένα ποτό και ύστερα στο δωμάτιο να ξεσκιστούμε.

Αφού τελειώσαμε το τρίτο ποτό λοιπόν ξεκινάμε για το Strip Club. Καθώς οδηγούσα βάζω λίγο το χέρι μου στο μουνάκι της και βλέπω ήταν τέρμα υγρή.

- Τι έγινε μωράκι μου;… καυλώσαμε;

- Ε… λιγάκι, έχω τρελές καύλες σήμερα.

Της έβαλα δαχτυλάκι μέχρι να φτάσουμε στο Strip Club. Φτάνουμε εκεί λοιπόν, στην υποδοχή έχει μια κοπέλα, της λέμε ότι είμαστε γνωστοί του αφεντικού και μας πάει να κάτσουμε στα VIP τραπέζια, τα οποία ήταν δεξιά με τη σκηνή και λίγο υπερυψωμένα. Παίρνουμε και τα ποτά μας και απολαμβάνουμε το show. Στην σκηνή ανέβηκε μια γυναίκα με ελάχιστα ρούχα και άρχισε να κάνει pole dancing. Όσο εμείς χαζεύαμε το show εμφανίστηκε και το αφεντικό. Έκατσε στο τραπέζι μας και μας ρώτησε πώς μας φαίνεται το κλαμπ. Ύστερα σχολίασε την κοπέλα ότι έχει τρομερό σώμα και ότι το ντύσιμο της είναι πολύ πιο σέξι και από τις χορεύτριες. Εκεί σχολίασα εγώ ότι θέλει πολύ να ανέβει αλλά ντρέπεται. Αμέσως κοκκίνισε η κοπέλα μου και κούνησε καταφατικά, πράγμα που δεν το περίμενα καθώς το είπα για να την πειράξω. Ωραία είπε το αφεντικό μπορούμε να το κανονίσουμε, θα φέρω μια κοπέλα να έρθεις πίσω για να σου δώσουμε μερικές συμβουλές. Έτσι και έγινε λοιπόν. Μετά από 5 λεπτά ήρθε μια από τις κοπέλες, πήρε την κοπέλα μου και πήγανε στα καμαρίνια. Μετά από μισή ώρα η κοπέλα μου έρχεται στο τραπέζι. Δεν είχε αλλάξει ρούχα καθώς είχε ντυθεί ήδη πολύ πουτανέ και όταν τη ρώτησα γιατί άργησε μου τα μάσαγε ότι της εξηγούσαν το αφεντικό και οι κοπέλες το επόμενο πρόγραμμα και το τι θα ήθελε να κάνει πάνω στη σκηνή.

Αρχίζει λοιπόν το πρόγραμμα, ξεκινάει η μουσική και βγαίνει στην σκηνή μια χορεύτρια και ένας άντρας στρίπερ. Ξεκινάνε αυτοί να χορεύουν και να βγάζουν ρούχα σιγά-σιγά. Αφού η χορεύτρια έχει μείνει μόνο με ένα στρινγκ και ο στρίπερ με το σλιπ, σταματάει τη μουσική ο DJ και λέει έχουμε ένα ξεχωριστό πρόγραμμα σήμερα. Θελει να ανέβει στη σκηνή μια κοπέλα από το κοινό. Αρχίζουν όλοι οι άντρες να σφυρίζουν. Ξαναμπαίνει η μουσική και στο τραπέζι μας έρχονται και η χορεύτρια και ο στρίπερ. Αρχίζουν και χορεύουν μπροστά μας η χορεύτρια σε μένα και ο στρίπερ στην κοπέλα μου, με το εργαλείο του να έχει γίνει πέτρα. Χορεύει μια ανάσα από το πρόσωπο της και εκεί ακούγεται ο DJ να λέει "βγαλ' του το σλιπακι μανάρι μου". Η κοπέλα μου με μια κίνηση του αφαιρεί το σλιπ και μένει γυμνός. Η πούτσα του πετάγεται ένα χιλιοστό από το πρόσωπο της κοπέλα μου. Αυτός παίρει το χέρι της, το ακουμπάει πάνω στην πούτσα και μαζί με τη χορεύτρια ανεβαίνουν στη σκηνή. Εκεί βάζουν την κοπέλα μου να κάτσει σε μια καρέκλα και γύρω της χορεύουν και οι δύο. Μετά από ένα λεπτό αισθησιακού χορού ακούγεται ο DJ "να βγάλουμε τίποτα από την κοπέλα;".

Πλησιάζει ο στρίπερ και με μια κίνηση κατεβάζει το στράπλες και εμφανίζονται τα ωραία βυζάκια της. Όλοι από κάτω να έχουν καρφώσει τα μάτια πάνω της και να φωνάζουν κι' άλλο.

Εκείνη τη στιγμή έρχεται και το αφεντικό και κάθεται στο τραπέζι μας να απολαύσει το θέαμα. Η κοπέλα μου πλέον έχει μείνει μόνο με τη φούστα και το εσώρουχο της.

Τη σηκώνει ο στρίπερ και τη βάζει να κάτσει στα 4 αλλά εγώ δεν είχα θέα από τον κώλο της. Αρχίζει και σηκώνει την φούστα σιγά-σιγά και όσοι είχαν θέα άρχισαν και σφύριζαν. Ξεκινάει η σκηνή να γυρίζει γύρω-γύρω για να βλέπουν όλοι. Εκείνη τη στιγμή μου λέει το αφεντικό "καλά πολύ μουνάρα η κοπέλα σου", έχουν καυλώσει όλοι οι στρίπερ στα καμαρίνια κι εγώ μαζί, αλλά δε μας άφησε παραπονεμένους."

Εκεί παραξενεύτηκα λίγο αλλά μόλις γύρισε η σκηνή βλέπω την κοπέλα στα τέσσερα να μην έχει εσώρουχο και σαν να μην φτάνει αυτό είχε και butt plug. Όλο το club έβλεπε αυτό το θέαμα με μένα μαζί και είχα καυλώσει απίστευτα. Εκείνη τη στιγμή βγάζει το αφεντικό το κινητό του από την μία τσέπη και από την άλλη είχε το στρινγκάκι της κοπέλας μου. "Αυτό το πήρα ενθύμιο" μου λέει, "κάτσε να δεις και τι έκανε πίσω στα καμαρίνια". Και μου δείχνει το βίντεο με την κοπέλα μου στα καμαρίνια να μάθετε στα πόδια του αφεντικού, αυτός να έχει βάλει το χέρι στο μουνάκι της και να έρχονται δύο στρίπερ δίπλα της και εκείνη να τους τραβάει μαλακία να καυλώσουν. Ύστερα τη γδύσανε και λέγανε τι να κάνουν πάνω στη σκηνή, με τους στρίπερ να είναι έτοιμοι να την γαμήσουν. Και έρχεται το αφεντικό και της βάζει λίγο σάλιο στην κωλοτρυπίδα και να της βάζει σιγά-σιγά ένα buttplug. "Έλα έτσι θα βγεις στην σκηνή". Ύστερα έβγαλε κι αυτός την πούτσα του κι εκείνη του τράβαγε μαλακία.

Δεν ήξερα που να κοιτάω το κινητό η πάνω στην σκηνή με την κοπέλα μου να είναι στα τέσσερα και η χορεύτρια να της βγάζει-βάζει το buttplug και το στρίπερ να έχει την ψωλή του καυλωμένη στη μούρη της και αυτή να του τραβάει μαλακία. Ύστερα πάει και η χορεύτρια εκεί, αρχίζει να του παίρνει τσιμπούκι και σε μια φάση τον βγάζει από το στόμα και τον βάζει στην κοπέλα μου, για λίγα δευτερόλεπτα. Ξεκινάει να χύνει πάνω στα βυζιά τους. Εμένα είχε γίνει η ψωλή μου πέτρα καθώς και όλοι οι άντρες που βρίσκονταν εκεί άρχισαν να ρωτάνε εάν μπορούν να την πάρουν για χορό. Αφού πήγαν στα καμαρίνια εμφανίζεται η κοπέλα μου μόνο με ένα τύπου παρεό το οποίο κάλυπτε μόνο το μισό κωλομέρι της και στο πλάι φαινόταν ότι δε φόραγε κανένα εσώρουχο. Ήταν μαύρο διαφανές και διέγραφε τα πάντα. Έρχεται στο τραπέζι και κάθεται ανάμεσα σε εμένα και το αφεντικό με τα πόδια της ορθάνοικτα. Τη ρώτησε πώς της φάνηκε η εμπειρία και του είπε ότι καύλωσε πάρα πολύ. Μόλις το είπε αυτό, το αφεντικό με τη μία βάζει το χέρι του με τα χοντρά δάχτυλα στο μουνάκι της. "Είσαι μούσκεμα, τι μουνάκι είναι αυτό;… τυχερό το αγόρι σου που σε γαμάει" και συνέχισε να της πιάνει το μουνάκι.

Η κοπέλα μου πιάνει τον πούτσο μου, τον βγάζει έξω και αρχίζει να μου κάνει ένα τσιμπούκι θεϊκό. Έκατσε στα τέσσερα, ο κώλος της προς το αφεντικό και η ψωλή μου στο στόμα της. Όσο έγλειφε εμένα, αυτός είχε θέα τις τρύπες της και της έβαζε δάχτυλο. Μετά από λίγο έχυσα στο στόμα της και ξανά έκατσε κανονικά. Της λέει το αφεντικό… "θες να κάνεις καμιά βόλτα;… τους έχεις τρελάνει όλους". Εκείνη σηκώνεται και αρχίζει να περιφέρεται σαν τις υπόλοιπες πουτάνες ανάμεσα στα τραπέζια. Πάει σε ένα τραπέζι όπου είναι 4 άντρες άνω των 50. Τη βάζουν να κάτσει πάνω τους και χώνουν τα χέρια τους στο μουνάκι της ελεύθερα. Κανονικά απαγορεύεται. Ύστερα είναι ανάμεσα τους με τα πόδια ανοιχτά, δύο της τα κρατάνε, ο ένας της βάζει δάχτυλο στο μουνάκι και ο άλλος της γλείφει τις ρώγες. Εκείνη να βγάζει κραυγές ηδονής αλλά δεν τους άφησε πολύ, σηκώνεται και ξανακάνει βόλτα. Κάποια στιγμή κάθεται σε ένα τραπέζι αρκετά μακριά που δεν είχα καθόλου θέα. Έρχεται μετά 10 λεπτά, τελείως γυμνή, κάθεται στα πόδια μου και μου λέει πως θέλει να γαμηθεί, δεν αντέχει άλλο.

Στο τραπέζι που ήταν, της βγάλανε τα ρούχα τελείως και είχαν βγάλει τις ψωλές τους και τους τραβούσε μαλακία. Κάποια στιγμή όπως έκατσε στα πόδια ενός της τον έβαλε λίγο μέσα. Παίρνουμε έγκριση από το αφεντικό και πάμε στα πριβέ και ξεκινάμε να γαμιόμαστε. Όλοι έπαιρναν χορό για να έρθουν να δουν πως γαμιέται η κοπέλα μου.

Αφού τελειώσαμε και έχυσα στο μουνάκι της γυρίσαμε στο τραπέζι. Η ώρα είχε πάει 6 το πρωί και το club έπρεπε να κλείσει. Μας λέει το αφεντικό ότι το show ήταν φοβερό και πόσο μουνάρα είναι η κοπέλα μου, αλλά ότι δεν έχει αυτοκίνητο και αν μπορούμε να τον γυρίσουμε μιας και μένουμε στο ίδιο ξενοδοχείο, καθώς και δύο σερβιτόρους που μένανε κοντά. Δεχτήκαμε και πήγαμε προς το αμάξι. Εγώ στη θέση του οδηγού ένας σερβιτόρος μπροστά και η κοπέλα μου με το αφεντικό και τον άλλο σερβιτόρο κάθισαν πίσω.

Εκείνη έκατσε στη μέση και τα πόδια της ήταν ορθάνοικτα. Καθώς οδηγούσα βλέπω από τον καθρέφτη τα χέρια τους ήταν στο μουνάκι της και το δαχτύλωναν. Μετά από λίγο φτάνουμε στο ξενοδοχείο και πάμε με το αφεντικό προς τα δωμάτια. Η κοπέλα μου μπροστά κι εμείς να έχουμε θέα την κωλάρα και το μουνάκι της. Αφού καληνυχτίζουμε ή μάλλον καλημερίζουμε, πάμε στα δωμάτια μας. Πέφτουμε κατευθείαν στον κρεβάτι και ξεκινάμε να γαμιόμαστε ξανά με την κοπέλα μου να φωνάζει δυνατά. Αφού τελειώσαμε πάμε να μπούμε για μπάνιο, ανοίγω το νερό και περιμένω να βγει ζεστό νερό μα τίποτα. "Δεν είχε ζεστό νερό;…" λέει η κοπέλα μου θα ρωτήσω δίπλα εάν έχει, να κάνει ένα γρήγορο ντους. Εγώ δεν είχα πρόβλημα κάνω και με κρύο. Φοράει το νυχτικό της πάει δίπλα που ήταν το αφεντικό, αυτός της ανοίγει και τη ρωτάει τι έγινε. Αφού εξηγεί ότι δεν έχουμε νερό της λέει βεβαίως μπορεί να κάνει μπάνιο αλλά θα μπει και αυτός διότι δεν έχει κάνει ακόμα. Μέχρι εδώ άκουσα εγώ και μπήκα να κάνω ντους.

Η κοπέλα μου ήρθε μετά από 40 λεπτά, ξάπλωσε δίπλα μου και άρχισε να μου παίρνει τσιμπούκι στα τέσσερα και με τον κώλο της προς τα εμένα. Με έκπληξη βλέπω πως έχει πάλι ένα buttplug στον κώλο και το μουνάκι της να στάζει.

Αφού τελείωσα, άρχισε να μου λέει τι έγινε και γιατί άργησε τόσο. "Μπήκαμε στο ντους και οι δυο, αυτός χοντρός και τριχωτός και η ψωλή του επίσης με πολλές φλέβες. Άρχισε να μου βάζει σαμπουάν και να με τρίβει, έφτασε στο μουνάκι μου και έτριβε την κλειτορίδα μου και παράλληλα μου έβαλε και δάχτυλο στον κώλο. Άρχισα να υγραίνομαι καθώς με είχε στριμώξει. Μετά μου ζήτησε να του βάλω εγώ σαμπουάν, του έτριψα την πλάτη και μετά σιγά-σιγά έφτασα στην ψωλή του η οποία ήταν πέτρα. Εκεί ξεκίνησα να του παίζω μαλακία. Με έπιασε από τα μαλλιά, με γονάτισε και μου έβαλε την ψωλή στο στόμα. Για λίγα λεπτά μου γάμαγε το στόμα ασταμάτητα. Ύστερα βγήκαμε από το μπάνιο και αφού στέγνωσα, πήρα μια κρέμα νιβέα που είχε εκεί και έβαλα λίγο στο σώμα μου. Παράλληλα μου έλεγε ότι με καμιά πουτάνα δεν τον είχε καυλώσει έτσι και ότι οι στρίπερ θέλανε να με γαμήσουν και αν θέλω να πάω αύριο να με γαμήσουν στη σκηνή. Εγώ είχα καυλώσει και το μουνάκι μου ήταν μούσκεμα. Έρχεται με πετάει στο κρεβάτι με στήνει στα τέσσερα και μου βάζει κρέμα στην κωλοτρυπίδα. Στην αρχή μου έβαλε ένα δάχτυλο και μετά δυο, ύστερα έβγαλε ένα buttplug και μου το έβαλε στον κώλο.

Ήθελε να με γαμήσει αλλά δεν τον άφησα. Μετά καθίσαμε στο κρεβάτι γυμνοί και μου έγλειψε το μουνάκι για λίγα λεπτά. Η ψωλή του ήταν ακόμα πέτρα. Κάθισε στην πολυθρόνα και άναψε ένα τσιγάρο. Πήγα έκατσα στα πόδια του και η ψωλή του ήταν μπροστά από το μουνάκι μου και έτριβε την κλειτορίδα μου. Κάποια στιγμή όπως έτριβα το μουνί μου πάνω στην ψωλή του με άρπαξε και μου την έχωσε μέσα. Η αίσθηση με το buttplug και την πούτσα ήταν απίστευτη. Με σφυροκόπησε 5-6 φορές και δεν άντεξε… τελείωσε στα βυζιά μου. Έκανα ένα δεύτερο ντους και ήρθα."

Τέλος πηδηχτήκαμε άλλη μια φορά και πέσαμε για ύπνο.