Σύνδεση || Εγγραφή
Αγαπητέ επισκέπτη. Σαν επισκέπτης δεν έχετε πλήρη πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες, και το περιεχόμενο του XStream. Οι ιστορίες που βλέπετε είναι αυτές που είχαν δημοσιευθεί πριν από μέρες.

Για να αποκτήσετε πλήρη πρόσβαση θα πρέπει πρώτα να εγγραφείτε στην online κοινότητα μας και έπειτα να ενεργοποιήσετε την πλήρη πρόσβαση που σας δίνει πλήρη δικαιώματα χρήσης των υπηρεσιών του XStream όπως... Το να βλέπετε όλες τις δημοσιευμένες ιστορίες, Nα σχολιάζετε, να επικοινωνείτε μέσω chat, Nα κάνετε video calls, Nα ανταλλάσετε φωτογραφίες και video, κλπ.

Το XStream δεν είναι απλά ένας χώρος που διαβάζετε ιστορίες. Είναι μια ενεργή κοινότητα ενηλίκων που για όσους τη δοκιμάζουν γίνεται τρόπος ζωής!

Αποποίηση ευθυνών: Όλα τα κείμενα της κατηγορίας, είναι έργα μυθοπλασίας!

Το περιεχόμενο και οι πληροφορίες που περιλαμβάνονται στο XStream.gr, συμπεριλαμβανομένων και των διαφημίσεων, με οποιονδήποτε τρόπο και εάν αυτές εμφανίζονται, δε θα πρέπει σε καμιά περίπτωση να θεωρούνται ως έγκυρες πληροφορίες, συμβουλές ή ως παραίνεση για συγκεκριμένη ενέργεια.

Περαιτέρω, ο χρήστης κατανοεί και αποδέχεται ότι, επισκεπτόμενος τις σελίδες περιεχομένου και χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες του XStream.gr, είναι πιθανό να εκτεθεί σε περιεχόμενο, το οποίο, για κάποια μερίδα ανθρώπων, μπορεί θα θεωρείται ως άσεμνο, απρεπές, ενοχλητικό, προσβλητικό κλπ. Σε καμία περίπτωση δε μπορεί να θεωρηθεί υπεύθυνο το XStream.gr για οποιαδήποτε βλάβη ή ζημία που τυχόν υποστούν οι χρήστες του, λόγω της έκθεσής τους σε περιεχόμενο τέτοιου είδους, καθώς μια τέτοια έκθεση γίνεται με τη ρητή προς τούτο εκπεφρασμένη βούλησή τους.

Οι χρήστες επισκέπτονται τις σελίδες περιεχομένου και υπηρεσιών με αποκλειστικά δική τους πρωτοβουλία και ευθύνη. Το XStream σε καμία περίπτωση δε μπορεί να θεωρηθεί ότι αποδέχεται ή ενστερνίζεται καθ' οιονδήποτε τρόπο τις εκφραζόμενες στις δημοσιευόμενες ιστορίες προσωπικές ιδέες ή αντιλήψεις των χρηστών που τις αποστέλλουν ή άλλων προσώπων.

Όλα τα κείμενα της κατηγορίας είναι έργα μυθοπλασίας, ανεξάρτητα από το αν ο κάθε συγγραφέας ισχυρίζεται το αντίθετο για να δώσει μεγαλύτερη έμφαση στα όσα γράφει. Ονόματα, χαρακτήρες, επιχειρήσεις, τόποι, γεγονότα και περιστατικά, είτε είναι προϊόντα της φαντασίας του συγγραφέα ή τα χρησιμοποιεί για να αποδώσει τα όσα φαντάστηκε. Οποιαδήποτε ομοιότητα με πραγματικά πρόσωπα ή πραγματικά γεγονότα, είναι καθαρά συμπτωματική. ΜΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΤΕ ΝΑ ΜΙΜΗΘΕΙΤΕ στην πραγματική ζωή όσα διαβάζετε!

H ιστορία που θα σας αφηγηθώ έγινε πριν 4 χρόνια όταν ήμουν με μια άλλη κοπέλα από αυτήν που αναφέρω σε προηγούμενες ιστορίες μου, η οποία δεν ήξερε τις σεξουαλικές μου προτιμήσεις.

Όπως έχω ξαναπεί είμαι bi και μ' αρέσουν εξίσου τα δυο φύλα. Μου αρέσει η ιδέα ότι μπορώ να κάνω με όλους σεξ και να πειραματίζομαι συνέχεια.

Πριν 4 χρόνια, εγώ 22 και η κοπέλα μου 19, είχαμε πάει διακοπές σ' ένα γνωστό φοιτητικό κάμπινγκ. Η αλήθεια είναι πως εκεί είναι καλύτερα να πηγαίνεις ελεύθερος και ν' απολαμβάνεις το σεξ καθημερινά αλλά έτυχε έτσι τότε.

Ξεκινήσαμε οι δυο μας κι εκεί θα βρίσκαμε παρέα, δικούς μου φίλους και δικές της φίλες. Το πρώτο βράδυ όταν πήγα να γαμήσω την δικιά μου άρχισε να μη νιώθει άνετα γιατί περνούσε έξω από την σκηνή κόσμος και γενικά με ξενέρωσε φουλ με τη συμπεριφορά της. Αγχωνόταν μην την ακούσουν οι φίλες της που ήταν στις διπλανές σκηνές ή οι δικοί μου κολλητοί.

Όμως όλη την μέρα έβλεπα απίστευτα καυλάκια να περνάνε, κορίτσια και αγόρια κι είχα τρελαθεί. Έτσι αποφάσισα πως αν δεν μου καθόταν όπως ήθελα εκείνη την μέρα θα έψαχνα να βρω μία άλλη για να γαμήσω.

Εκείνο το μεσημέρι ήρθε και η φίλη της η Έφη με το αγόρι της που το έβλεπα για πρώτη φορά. Ένα ψηλός με γυμνασμένο τούμπανο σώμα, απίστευτο πρόσωπο και τρία χρόνια μεγαλύτερό μου. Με τις καύλες που είχα, μ' είχε ανάψει πολύ μόνο που δώσαμε τα χέρια. Ξεκινήσαμε να μιλάμε όλοι μαζί και είχαμε καλή χημεία. Όση ώρα μου μιλούσε τον κοίταζα έτσι όπως άραζε με το μαγιό και σφιγγόταν οι κοιλιακοί του.

Το βράδυ πήγαμε στην παραλία κι ήπιαμε διάφορα ποτά και σε κάποια φάση κάνω στην δικιά μου, "πάμε στη σκηνή τώρα. Θα είμαστε μόνοι εκεί γύρω".

Το υπάκουο πουτανάκι μου μ' ακολούθησε και κατάλαβε πως δε θα σήκωνα άλλη δικαιολογία και ήρθε. Την κράτησα από την λεπτή μέση κι όσο προχωρούσαμε για να πάμε στην σκηνή, είχα περάσει το χέρι μου μέσα από το σορτσάκι της και χούφτωνα το πεταχτό της κωλαράκι.

Όταν φτάσαμε, ξάπλωσα, άρχισε να μου γλείφει τον πούτσο και όταν έκατσε πάνω στον πούτσο μου, μου ψιθύριζε στο αυτί "Συγγνώμη που σε ξενέρωσα. Θέλω να με γαμάς όποτε θέλεις".

Την ξάπλωσα μπρούμυτα κι αφού πρώτα της γάμησα το μουνάκι βάζοντας τον αντίχειρά μου στην τρυπούλα της πιο πάνω της είπα, "Σήμερα θα σου σκίσω το κωλαράκι".

Έτσι ξεκίνησα να την γαμάω από πίσω κι αυτή έτρεμε από τον πόνο και την καύλα. Τη στιγμή που την έχυνα μέσα άνοιξε η σκηνή μας και μπήκε το αγόρι της Έφης γιατί έψαχνε μια ζακέτα για την δικιά του και μπέρδεψε τις σκηνές.

Όταν άνοιξε με πέτυχε εμένα όρθιο να κρατάω τον κώλο της δικιάς μου, με τον πούτσο μέσα της να χύνω κι αυτή ξαπλωμένη και ιδρωμένη από την καύλα. Είπε ένα "Ωπ… λάθος" κι έκλεισε αμέσως, ντυθήκαμε και βγήκαμε έξω με την κοπέλα μου. Είχε καταντραπεί αλλά της εξήγησα πως δεν κάναμε και τίποτα κακό κι αν κάποιος θα έπρεπε να ντρέπεται ήταν αυτός που μπούκαρε έτσι. Τότε γυρίσαμε στην παραλία όπου ήταν όλοι μαζεμένοι.

Καθίσαμε πάλι όλοι μαζί κι εγώ δίπλα του. Αν κι είχα γαμήσει πριν λίγο έβλεπα τα μπράτσα του και τους κοιλιακούς τους και ήθελα να τον αρπάξω και να γαμηθούμε σκληρά εκείνη την ώρα.

Η δικιά μου μετά από λίγο γύρισε πίσω στις σκηνές με άλλη παρέα και σιγά-σιγά μείναμε μόνοι εγώ κι αυτός. Έτσι ξεκίνησε η συζήτηση γι' αυτό που είδε.

- Sorry για πριν ρε. Μπέρδεψα τις σκηνές

- Τίποτα ρε, πιο πολύ η άλλη ντράπηκε... εγώ εντάξει είμαι. Καλά κι εσύ δεν άκουσες τίποτα πριν ανοίξει; Η άλλη φώναζε σαν τρελή.

- Κάτι άκουσα αλλά δεν κατάλαβα. Πάντως την έχεις μεγάλη, χα, χα.

- Έτσι λένε.

- Πρέπει να είναι καύλα πάντως να γαμάς από κώλο. Δεν το χω κάνει ποτέ.

Η Έφη ούτε να το συζητήσει δεν θέλει.

- Ωραίο είναι ρε…

και τότε άρχισα σιγά-σιγά να του την πέφτω για να δω τι παίζει.

- Ακόμα έχω καύλες όμως, του λέω. Δε χόρτασα.

- Κι εγώ φίλε.

- Εσύ δεν γάμησες καθόλου;

- Ε ναι αλλά δε μου έφτασε.

- Θέλεις να γαμήσεις κωλαράκι και ξενερώνεις που δεν βρίσκεις;

- Θα το ήθελα κι αυτό. Αλλά σου είπα... η άλλη τίποτα. Πάντως κι εσύ καλό έχεις, είπε και γέλασε για να το ρίξει στην πλάκα.

Όσο μιλούσαμε τον έβλεπα πως είχε πλησιάσει δίπλα μου κι άλλο και τα πόδια μας ήταν σ' επαφή. Κοίταξα το μαγιό του κι είδα πως ήταν καυλωμένος. Τότε σηκώνεται, το βγάζει και βουτάει μέσα. Χωρίς να το σκεφτώ κάνω το ίδιο. Πήγα δίπλα του κολυμπώντας και μου λέει," Καλύτερα εδώ. Είναι πιο ήσυχα" και μου πιάνει τον κώλο. Αμέσως ξεκίνησα να του παίζω τον πούτσο μέσα στο νερό. Είχε κολλήσει πάνω μου κι απολάμβανε την μαλακία που του έπαιζε ενώ παράλληλα εγώ καύλωνα που ένιωθα το σώμα του πάνω μου.

Κολυμπήσαμε λίγο πιο μακριά και βγήκαμε σ' ένα μέρος της ακτής που δεν είχε κόσμο. Τον ξάπλωσα και ξεκίνησα αργά να του γλείφω τον πούτσο που με το ζόρι χωρούσε στο στόμα μου κι έχυσε κατευθείαν σ' αυτό. Δεν κρατιόταν καθόλου.

Μόλις έχυσε μου λέει "Δεν αντέχω. Θέλω να σε γαμήσω τώρα. Κατάλαβα πως είσαι πουστράκι από την αρχή. Θέλω πολύ να γαμήσω ένα αγοράκι σαν εσένα".

Τότε ήταν που καύλωσα εντελώς. Ξάπλωσα μπρούμυτα με το κύμα να χτυπάει την τρύπα μου κι ήρθε από πάνω και με ξέσκισε. Άρχισα να τσούζω πολύ, όμως δεν μ' ενδιέφερε. Είχε γίνει τόσο άγριος που ήταν το καλύτερο σεξ που είχα κάνει μέχρι στιγμής.

Πριν λίγο ξέσκιζα την δικιά μου και τώρα στα χέρια του είχα μετατραπεί στον πιο φτηνό πουτανάκι, αφού όση ώρα με γαμούσε μου έλεγε πως θα χύσει μέσα μου και θα με γυρίσει έτσι στην γκόμενα μου.

Μέχρι να βγει ο ήλιος με γάμησε άλλες δυο φορές και έκανε πράξη αυτό που είπε. Έχυσε μέσα στο κωλαράκι μου και μου ζήτησε να πάω να γαμήσω την δικιά μου τώρα. Και πως κάθε φορά που θα μας ακούει να γαμιόμαστε αυτές τις μέρες να ξέρω πως είμαι δικός του.

Ξαναβρέθηκα κι άλλες φορές μαζί του αλλά τώρα δυστυχώς έφυγε εξωτερικό. Αν τύχει και μιλήσουμε πάντα μου λέει πως θα με περιποιηθεί για όλο αυτόν τον καιρό που λείπει και μ' αποκαλεί "καυλάκο" του.