Αποποίηση ευθυνών: Όλα τα κείμενα της κατηγορίας, είναι έργα μυθοπλασίας!

Όλα τα κείμενα της κατηγορίας είναι έργα μυθοπλασίας, ανεξάρτητα από το αν ο κάθε συγγραφέας ισχυρίζεται το αντίθετο για να δώσει μεγαλύτερη έμφαση στα όσα γράφει. Ονόματα, χαρακτήρες, επιχειρήσεις, τόποι, γεγονότα και περιστατικά, είτε είναι προϊόντα της φαντασίας του συγγραφέα ή τα χρησιμοποιεί για να αποδώσει τα όσα φαντάστηκε. Οποιαδήποτε ομοιότητα με πραγματικά πρόσωπα ή πραγματικά γεγονότα, είναι καθαρά συμπτωματική. ΜΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΤΕ ΝΑ ΜΙΜΗΘΕΙΤΕ στην πραγματική ζωή όσα διαβάζετε!

Έχουμε μιλήσει για μουσική, για αθλήματα και πολεμικές τέχνες. Έχω αναφέρει τον Βάρδο, αλλά απόψε θα σου πω για τους συγγραφείς γενικά. Αφορμή για αυτή την παρουσίαση ήταν ένας πολύ έξυπνος διάλογος σε μια τηλεοπτική σειρά μεταξύ ενός Αμερικανού με υψηλό δείκτη νοημοσύνης κι ενός Άγγλου πορτιέρη. Ο δεύτερος λέει στον πρώτο να του αναφέρει καλούς Αμερικανούς συγγραφείς κι εκείνος ξεκινά με αλφαβητική σειρά αυτούς του 20ου αιώνα. Τέλος ο Αμερικανός μετά από δώδεκα πραγματικά καλά ονόματα ρωτάει τον Άγγλο ποιος συγγραφέας της χώρας του μπορεί να συγκριθεί με τους προαναφερθέντες και ο Άγγλος λέει Τι Ες Έλιοτ (Τόμας Στερνς). Και η βόμβα σκάει.

Ο Αμερικανός παραδέχεται ότι ο Έλιοτ είναι καλύτερος μα με μια μικρή διαφορά! Ο Έλιοτ γεννήθηκε στην Αμερική, άσχετα εάν έγινε διάσημος στην Αγγλία. Πραγματικά λες και μετά τα μέσα του 19ου αιώνα οι Άγγλοι δεν έχουν βγάλει έναν καλό συγγραφέα. Και παρακαλώ να μην ακούσω μαλακίες τύπου Χάρυ Πότερ και Μαίρη Πόππινς. Η συγγραφέας του πρώτου έφτιαξε ένα μαγικό κόσμο για παιδιά και μπλοκαρίστηκε μετά τα τρία πρώτα βιβλία. Η συγγραφέας της δεύτερης δε θα γινόταν γνωστή αν δεν υπήρχε η καλλικέλαδη φωνή της Τζούλι Άντριους! Προβλέπω πως η πρώτη θα ξεχαστεί σε εκατό χρόνια.

Εν αντιθέσει ο σερ Τζέιμς Μάθιου Μπάρρι θα υπάρχει για πάντα στις καρδιές των παιδιών, λόγω του φανταστικού κόσμου της χώρα του Ποτέ και του αιώνιου παιδιού Πίτερ Παν. Παρεμπιπτόντως ήταν Σκοτσέζος. Ξέρω τι σκέφτεσαι! Η Άγκαθα Κρίστι είναι διάσημη Αγγλίδα συγγραφέας και έδωσε πνοή στα μυθιστορήματα της αστυνομικής λογοτεχνίας και εγκλήματος. Μα αγαπητέ μου αν δεν υπήρχε ο Πόε και ο σερ Άρθουρ Κόναν Ντόιλ (Αμερικανός και Σκοτσέζος), δε θα επηρέαζαν ποτέ το έργο της. Τόλκιν μου πετάς στα μούτρα. Ήξερες πως οι ρίζες του είναι Γερμανικές και ότι γεννήθηκε στη Μπλουμφοντέιν της Νοτίου Αφρικής; Εντάξει το παράκανα! Είναι Άγγλος. Αν έχεις διαβάσει Τόλκιν ή έστω δει τις ταινίες, η Άργουεν θεωρείται η πιο όμορφη γυναίκα στον κόσμο. Φυσικά σαν ξωτικό έχει περισσότερο κάλλος από μια θνητή, αλλά επιλέγει τη θνητότητα. Προμήτηρ της Άργουεν είναι η Λούθιεν. Ακόμα μια ξωτικιά με μητέρα ημίθεα. Η Λούθιεν νοήται ως η πιο όμορφη στον κόσμο, με την Άργουεν να έρχεται δεύτερη πολύ κοντά της. Η Λούθιεν ονομαζόταν και Τινούβιελ από τον σύζυγο της Μπέρεν.

Η πιο απλή μετάφραση της λέξης είναι Αηδόνα. Φυσικά ο Τόλκιν είχε μελετήσει αρχαίους Έλληνες και στην κωμωδία του Αριστοφάνη "Όρνιθες", συναντάται η Αηδόνα. Μα ποια άραγε να ήταν η έμπνευση του Τόλκιν για αυτές τις ξωτικές κοπέλες; Ο ίδιος αναφέρει τη γυναίκα του Έντιθ! Η μάχη των χαρακωμάτων μαινόταν στο μέτωπο του Μεγάλου Πολέμου. Οι δύο αντίπαλες πλευρές εφηύραν νέες μεθόδους φρίκης για να σκοτώνουν τον αντίπαλο. Αέρια της μουστάρδας! Δηλητήρια! Οι Άγγλοι υπαξιωματικοί και αξιωματικοί έπεφταν σαν μύγες. Ο εχθρός είχε ξεκινήσει νέο γιουρούσι, κυκλώνοντας τα βρετανικά παραπήγματα. Η κατάσταση ήταν απελπιστική! Ο Ρονάλδος προσευχόταν σιωπηρά για βοήθεια, όπως και τόσοι άλλοι συστρατιώτες του. Ώσπου μια φωνή ξέσπασε πάνω από το χουγιαχτό της μάχης.

“The eagles are coming!” (Οι αετοί έρχονται).

Αυτό το σύνθημα μεταδόθηκε ταχύτατα από στόμα σε στόμα. Δάκρυα χαράς και ανακούφισης σκίασαν τα μάτια πολλών. Η βρετανική αεροπορία βομβαρδίζει τις εχθρικές δυνάμεις και το απομονωμένο παράπηγμα σώζεται. Ο Τόλκιν κολλώντας πυρετό της τάφρου, παραπέμπεται στα αυτοσχέδια νοσοκομεία που βρίσκονταν στα μετόπισθεν. Στο παραλήρημα του μιλάει για μια κοπέλα-νοσοκόμα που τραγουδούσε τη νύχτα και όλοι οι στρατιώτες, τραυματίες ή άρρωστοι, καταπραΰνονταν. Αυτή η νοσοκόμα χρησιμοποιούσε βασιλικό, λεβάντα, λουΐζα, ευκάλυπτο και χρένο. Μάλιστα πάνω στις ανοιχτές πληγές τοποθετούσε ιστό αράχνης! Όλοι όσοι την αντίκρισαν θάμπωσαν από την ομορφιά της, αλλά μετά την ξεχνούσαν γιατί δεν υπήρχε λογική στην ύπαρξη τέτοιου πλάσματος. Όταν εκείνος γύρισε από το μέτωπο στην Αγγλία για να αναρρώσει, συνδύασε εκείνη τη γυναίκα με τη σύζυγο του Έντιθ. Είναι δύσκολη η ζωή κατά τη διάρκεια ενός πολέμου. Υπάρχει παντού πόνος και θλίψη. Το μόνο "ζωντανό" πνεύμα είναι ο εθελοντισμός είτε υπέρ πατρίδος ή υπέρ πίστεως σε κάτι ανώτερο.

Η γυναίκα-αδελφή-νοσοκόμα δεν εξυμνείται στις μάχες που δόθηκαν! Λες και δεν έπαιξε ποτέ σημαντικό ρόλο. Οι σκηνές που εστίαζαν τους νοσηλευομένους ήταν σχεδόν πάντοτε γεμάτες, αλλά διαχωρίζονταν. Υπήρχαν σκηνές για αυτούς που θα ζήσουν και σκηνές για αυτούς που δε θα αντίκριζαν την επόμενη ανατολή. Αργά μετά τα μεσάνυχτα μια νοσοκόμα με το σύμβολο του ερυθρού σταυρού στο καθολικό παραπέτο των αδερφών-μοναχών, συντροφεύει τον ύπνο των νεκρών που είναι ακόμα ζωντανοί. Εκείνη τους απαλύνει τον πόνο και δέχεται τη στερνή ανάσα τους στα στήθη της. Πολλών τα μάτια κλείνουν, ενώ χαμογελούν! Πόσα λάθη στην εκάστοτε σύγχρονη ιατρική θα μπορούσαν να διασώσουν αυτούς τους νέους;

Τελούσα χρέη αποκλειστικής νοσοκόμας στη Λυών. Ο τότε σύντροφός μου είχε εμπλακεί σε ένα τροχαίο ατύχημα. Αριστερό πόδι, χέρι, ώμος σπασμένα. Τέσσερα πλευρά ραγισμένα. Δεξί χέρι με εξαρθρωμένη κλείδωση. Του είχα πει χίλιες φορές να μην πίνει όταν οδηγεί, αλλά εις μάτην. Χρειάστηκε να κάνει δύο χειρουργεία για να συνέλθει. Όσα βοτάνια και να χρησιμοποιήσω, δεν μπορώ να κάνω κάτι για σπασμένα οστά. Ευτυχώς ο θάλαμος είναι δύο κλινών και δίπλα μας είναι ένας εξηντάρης χωρίς χολή που κοιμάται με τις κότες. Εγώ στεκόμουν δίπλα στο σύντροφό μου και ήμουν έτοιμη να του κάνω μπάνιο. Ευτυχώς μόλις του είχαν χορηγήσει οπιούχα. Τραβάω την κουρτίνα για να διαχωρίσω τα κρεβάτια και ξεκινώ να τον πλένω με σφουγγάρι και πετσέτες. Αφήνω τα γεννητικά του για το τέλος, αφού πρώτα του καθαρίσω το λευκό κωλαράκι.

Κάτω από τα αγγίγματα μου ο ανδρισμός του εξυψώνεται. Γυρνάει τα μάτια του πάνω μου και ψιθυρίζει παρακαλετά. Εγώ του σφουγγίζω τα αρχίδια και πιάνω με τη δεξιά παλάμη μου το στέλεχος του πέους του. Ξεκινώ να ανεβοκατεβάζω το δέρμα του, με αργές κινήσεις. Ρίχνω λίγο χλιαρό νερό και πιάνω όλη την καυλωμένη πούτσα με τα δύο χέρια. Σφίγγοντας και παίζοντας μεθοδικά το πρησμένο όργανο, τον κάνω να κορυφώσει και να τινάξει το σπέρμα του στην πετσέτα. Τα μάτια του κλείνουν και τον σκεπάζω με το σεντόνι. Μαζεύω τα "άπλυτα" και τα τυλίγω προσεκτικά. Κατόπιν βγαίνω έξω από το θάλαμο και κατεβαίνω στο ημιυπόγειο που υπάρχουν πλυντήρια. Αφού βάζω τις πετσέτες να πλυθούν, κατευθύνομαι στον προαύλιο χώρο του νοσοκομείου. Ανοίγω την τσάντα μου και βρίσκω τα τσιγάρα μου. Ανάβω ένα και περπατώ σιγά-σιγά, πέρα-δόθε μέχρι να το τελειώσω.

Δύο άντρες στα 30 και 35 αντίστοιχα που φορούν χειρουργικές ποδιές, έχουν βγει έξω και πίνουν καφέ σε πλαστικοποιημένα ποτήρια. Συζητούν για το πως η αποψινή βάρδια είναι ήσυχη. Επίτηδες ανάβω δεύτερο τσιγάρο για να ακούσω το διάλογο τους. Έχουν πιάσει κουβέντα για μια νοσοκόμα και πόσο "μούναρος" είναι. Λένε ότι την πηδάει ένας επιμελητής πνευμονολόγος. Νοιώθω μια γνωστή κάψα να συγκεντρώνεται στο αιδοίο μου και ανασηκώνω τα φρύδια μου με προσμονή. Ξέρω πως δε θα δυσκολευτώ να τους πείσω, αλλά τουλάχιστον ήθελα να κάνω κάτι που θα τους τραβούσε την προσοχή. Οι μπότες που φορούσα ήταν σχετικά παλιές. Ας όψεται! Σβήνω το τσιγάρο και περπατώ προς το μέρος τους. Το αριστερό μου τακούνι σπάει και γκρεμίζομαι μπροστά τους. Βρίζω στα γαλλικά. Εκείνοι πετάγονται αμέσως να με βοηθήσουν. Εγώ κάνω πως πονάω, αλλά σφίγγω το στόμα μου και μισοκλείνω τα μάτια μου.

Με υποβοηθούν και με μεταφέρουν μέσα σε ένα δωμάτιο εξέτασης. Οι μπότες αφαιρούνται προσεκτικά και δέχομαι τα εξεταστικά αγγίγματα τους. Τους αναφέρω πως πονάω πίσω στην πλάτη και στο ύψος του στήθους. Τους λέω πως νομίζω ότι χτύπησα άτσαλα πάνω στο πλακόστρωτο. Πολύ γρήγορα ξεφορτώνομαι τη μπλούζα και το στηθόδεσμο. Τα μάτια τους με κοιτούν εντονότερα και μου εξετάζουν την πλάτη. Οι ρώγες μου σκληραίνουν. Ο ένας μου λέει ότι καλό θα ήταν να βγάλω το παντελόνι για να κοιτάξουν μήπως έχω αμυχές στα γόνατα. Ο έτερος με βοηθάει να το αφαιρέσω. Έχω μείνει μόνο με το στρινγκάκι και το πονηρό μου χαμόγελο. Ένα λεπτό αργότερα έχει παραμεριστεί και δάχτυλα μου γαργαλούν την κλειτορίδα και εισέρχονται στον κόλπο μου.

Ναι είμαι υγρή ήδη και αυτοί καυλώνουν ακόμα πιο πολύ στην ιδέα. Ο ένας σκύβει στη λεκάνη μου και ξεκινά να με γλείφει. Ο άλλος κατεβάζει το παντελόνι του και το στητό όργανό του πλησιάζει προς τα χείλη μου. Με χαρά βρέθηκα να τον τσιμπουκώνω πάνω στο κρεβάτι εξέτασης. Αυτός που με γλείφει τραβάει τη μέση προς τα δεξιά και σύντομα το καυλί του μπαίνει μέσα μου. Τα μάτια μου σκουραίνουν απότομα και αρχίζω να τελειώνω! Εκείνοι επιταχύνουν τον ρυθμό που μου γαμάνε στόμα και μουνί. Σύντομα ο λαιμός μου πλημμυρίζει με χύσια καθώς έχω ρουφήξει το πέος του ως τη βάση. Ο άλλος βγαίνει με μια κραυγή από μέσα μου και το σπέρμα του πετάγεται πάνω στις παρυφές της ήβης μου, στα κωλομέρια μου και στην κοιλιά μου.

Εξακολουθώ να γλείφω την πούτσα στο στόμα μου και την κρατώ ορθωμένη. Κάνω νόημα να αλλάξουν θέση και δέχομαι ξανά μια πούτσα στο μουνί μου, ενώ την άλλη στο στόμα μου. Νέος οργασμός με συγκλονίζει. Οι λεπτές κραυγές που ξεφεύγουν από τα μπουκωμένα χείλη μου τους εξιτάρουν. Μέσα σε δέκα λεπτά με ξαναχύνουν. Κατόπιν με καθαρίζουν, ντύνονται και τους βάζω να μου γλείψουν ξανά το μουνί, ενώ μου βυζαίνουν τα στήθη. Τα υγρά μου πετάγονται από μέσα μου και κορυφώνω δυναμικά. Εκείνη τη στιγμή αποφάσισα πως θα παρατούσα το σύντροφο μου μιας και δεν άκουσε ποτέ τις συμβουλές μου. Τους ευχαρίστησα και τους καληνύχτισα.


© Copyright XStream Management. All Right Reserved.
Copyright Protected with www.ProtectMyWork.com,
Reference Number: 16151211221S006




Δεν έχετε εξουσιοδότηση να δημοσιεύετε σχόλια. Πρέπει να έχετε συνδεθεί.

Τα σχόλια θα περάσουν από διαδικασία έγκρισης.


 

Όροι Χρήσης του XStream || Privacy Policy